Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

søndag 7. november 2010

Tenkedag

Jeg har ikke gjort noen ting i dag. Gått en lang tur i trollskogen. Det har seg slik at når jeg går mine turer, får jeg også tid til å tenke og fundere.
Jeg har så mange planer for tiden, veldig greit å sortere hodet... litt. hehe. Jeg kan ha flere baller i luften, men jeg har oppdaga at det lønner seg å skrive ned planer og tanker. Jeg kan røpe at jeg skal begynne lage:
Den store frodige boken.
:-) (kommer tilbake på hva det er... senere)
Snøen har lagt seg som et hvitt teppe. I år er det litt snålt, da mye av skogen enda står med blader. Når jeg så gikk min tur, høre på knirkingen av snø under sko, var det merkelig stille. Som om snøen hadde lagt en lyddemper på alt. Julestemningen kom snikende. Så til de grader at jeg allerede har funnet juletreet, og advendtstre. Det står på rot enda, men jeg har i alle fall funnet dem:-)
Nå tenker jeg på alt jeg skal ha til jul, hva jeg skal gi i gaver til mine kjære, og at jeg har fjorten dager ferie i jula:-))
Klem

4 kommentarer:

  1. så deilig med tur i skogen....fant du materialer til krans og da kanskje?skal bli spennende å høre om boka:)Linda

    SvarSlett
  2. Ja, fant kvister som kan brukes i krans, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal sette den sammen.
    Må låne den kransboka igjen jeg :-)

    SvarSlett
  3. Komme på besøk til oss noen dager når du har fri da? :))
    Det hadde vært veldig koselig!

    Ha en flott mandag.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei Kari. Det hadde vært koselig ja:-))
    Må høre om jeg får avløser først.
    Håpe du har hatt en fin tur i helga.

    SvarSlett