Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

mandag 15. november 2010

Spekulere

Drømmesofaen. Denne står det altså navnet mitt på... sånn etter hvert så SKAL jeg ha en sånn. Den bli lekker inni tv stua mi:-))
Jeg ønsker meg også stigbøyler med både blomster og hjerter på. De blir stilig.

Gården min. Masse prosjekter å ta fatt på. Gudsjelov, Lediggang er jo roten til alt vondt;-))


Har så mange ting og tang jeg ønske meg, Noen kan jeg gjøre noe med, og noen blir vel overmodig, selv til meg å gjøre. For det første. Et prosjekt som må gjøres. Det er å male fjøs og hus. Det må gjøres så snart som mulig, dessuten må deler av det gamle taket på fjøset ordnes... ja, ja. En må ikke se mørkt på ting, bortsett fra at jeg har litt høydeskrekk og akter ikke å stå å ballangsere i stige med malerkost. Lift, tenker jeg. Taket må jeg leie folk, det blir nok kostende en del. :-) Men! Tenker på hvor bra det blir etterpå:-))
Uansett, så må en ikke bli negativ i fokuseringen av alt som må gjøres. Jeg velger å se på det som gøy. Tenker på hvor stilig og fint det blir etter det er ferdig.
Ting har skjedd etter at dette bildet ble tatt. Det er kommet opp et hvitt gjerde rundt hagen. Nedenfor huset.
Drømmen er en ridebane rett nedenfor huset!!
Over alt på gården vokser det roser. Så langt har jeg nesten 30 forskjellige sorter med roser.
Er glad i klatreroser, men vil også ha busker.
Hurra, glede meg til sommeren og når jeg skal komme i gang med hagen.
Ha en strålende kveld.
Klem til dere alle som leser.

1 kommentar:

  1. Hei!

    Så koselig å høre fra deg, det er alltid fint å bli kjent med andre hestejenter på bloggen :-) Jammen har du en flott blogg som jeg gjerne kommer tilbake til! Liker spesielt godt de trolske bildene du har, virkelig stemningfullt. Jeg kjenner godt igjen det å måtte proritere hva som skal eller bør gjøres... blir liksom ikke arbeidsledig på en gård, men det er jo noe av sjarmen :-) Ha en fin arbeidsuke! Klem fra Britt :-)

    SvarSlett