Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

tirsdag 2. november 2010

Hærlige damer


Bildet er tatt av Tone I. Lyngstad.
Det er av mine to flotte hopper Monique og Rose of Shadow.
Som jeg gleder meg til jul, til fri til kos og tid til venner. Mest har jeg tenk å nyte tiden frem mot jul. Tenk på at vi kan kose oss med mørke kvelder. Lage gaver, julepynt, bake og kanskje vaske litt:-))
Det som jeg ofte tenker på er hvor heldig jeg er som har dyra mine. Hvor mye de gir meg. Terapi og glede i å drive med dyr, og stelle, ri og kose.

5 kommentarer:

  1. Det er sikkert og visst, Anne. At dyra våre er terapi. Jeg var hos Aurelius i mange timer i dag ,og jeg tømmekjørte ham. Han koset seg sammen med "mor" :)
    Så kom kattene i stallen og ville ha kos, og Krølle(kopplammet)-

    Nå baker jeg, og så skal jeg begynne å male oppe i gamledelen ;)

    Ha en fortsatt fin kveld.

    Klem fra meg :))

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Jeg strikker. Snart ferdig med det hvite pleddet. Ser samtidig på film. Sex in the city. Har hatt besøk, vært i stallen og kosa med hester. Sauer ser ikke lengre på meg som noe blodtørstig beist.... og kommer nærmere, og nærmere hver dag.
    Blir spennende å se hvordan det blir når du har mala ferdig. Du må legge ut bilder på bloggen din.
    Ha en fin kveld
    Klem :-))

    SvarSlett
  3. Det skal jeg gjøre, Anne.


    Ha en super dag :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flotte hster du har. Kan forstå at de er terapi for deg. Koser meg med min to små katter. Det er jo ikke størrelsen det kommer an på ;)
    Ha det fint
    Trude :)

    SvarSlett
  5. Takk for det Bluggi buggi blogg. Hyggelig at du stakk innom:-))

    SvarSlett