Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

søndag 28. november 2010

Salong gruppe

Bohus har utrolig mye fint.
Dette er en stilig, røff sofagruppe som jeg synes hadde passa inn hos meg.
Den sofaen jeg har, kunne jeg tenke meg å flytte ut i andre stua. (Storstuen) Sofa er mørk beige/grå i fargen. Ganske stor salong.
Disse to bildene er fine. De har en sånn fantastisk stemning, og dybde som jeg liker. Samtidig som jeg liker dramatikken i det øverste og lengselen i den nederste.




Deilig og god sofa hos Bohus. Alle disse tingene fant jeg i Bohus katalogen. Jeg kan tenke meg å dra dit en dag:-)








4 kommentarer:

  1. ååååååååååååå,lekkert!!!!Løp å kjøp.Linda

    SvarSlett
  2. Vi har en flott Bohus butikk i Ålesund :)
    Hint...hint...

    Med så gode venner til å passe dyra dine stiller de sikkert opp ei helg til så du får kikket på møbler, og besøkt meg :) Så det blir det nye møbler til jul.

    Ha en flott mandag.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Heia Linda. Ja kunne godt ha tenkt meg å løpt å kjøpt,men kosta plenty:-))
    Heia Kari. Det stille de sikkert opp på om jeg spør fint. Den sofaen var råfin, men har ikke turt å sjekke prisen.. ja ja.
    Takker for invitasjonen, må prøve å få besøkt deg. Klem:-)

    SvarSlett