Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

fredag 5. november 2010

Blonder og sjokolade











I dag har jeg og en veninne vært på tur til Hemne. Her har det kommet en butikk med masse hærlige håndarbeidsting, stoff, gardiner, garn og masse, masse annet. Blant annet blonder og strykemerker. Jeg har som nevnt tidligere et puteprosjekt. Bruker blonder og slike merker. Jeg husker virkelig ikke navnet på butikken (flau) noen som leser bloggen som kan si hva den heter... Fikk en eske med sjokolade av min kjære veninne, så nå koser jeg meg med rødvin, sjokolade og planlegger tur i trollskogen i morgen.. Ute snør det nesten.




I ovnen spraker det lunt i bjørkeved. Jeg koser meg, så får jeg ta dårlig samvitighet for sjokolade inntaket i morgen.... :-)
Tuudelitu. Ha en strålende kveld.
:-)

2 kommentarer:

  1. åååå,kor du kose dæ:)det gjør æ og..og du,du fortjene den sjokoladen sååå mye:)Så snill og koselig som du er.
    butikken heter Huset Harmoni.samvittigheten kan du gjømmete neste år....husk vi skal kose oss når vi gjør d.klem fra mæ...Linda

    SvarSlett
  2. Ja, du har helt rett. Jeg påstod tidligere i dag at jeg ikke skal slanke meg i år, men bare passe vekta. Neste år, da sju:.))
    Kose meg veldig. Og Sjokoladen var kjempegod. Vet ikke helt kombinasjonen med rødvin, men alt var godt.
    Kooose meg. Høres ut som om du og kose deg.
    Klem til deg:-)

    SvarSlett