Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

fredag 11. februar 2011

Strikker

I dag var jeg å kjøpte meg garn. Jeg tenkte å prøve meg på denne jakken. Min gode vennine, Linda, har gitt meg mot til å prøve meg på dette prosjektet. (jeg kan egentlig ikke strikke, og oppskrifter er som latin. Hun har til og med håndskrevet hva jeg skal gjøre på oppskriftshefet. Ikke verst.
Dårlig bilde, men jeg glemte å avbestille månedens hovedbok. Retromasker. Nå er jeg glad jeg ikke gjorde det. For noen flotte klær. Nå kunne jeg ha tenkt meg å kunne å strikke etter oppskrifter.
Har tatt frem et lite utvalg av de mange oppskriftene i boka. Til og med hundeklær.
Sjekk denne flotte jakken.

Se dette settet. Jakken er flott.



Denne vesten er bare så fin.




Ja, ja jeg skal pusle meg vesten min jeg. Jeg er veldig glad at Linda har lovet å tre støttende til.
Ha en fin kveld.
Klem

2 kommentarer:

  1. Ahhf, jeg rakk å avbestille denne boka, dessverre. Ser ut som det er masse fint i den. Lykke til med jakken, den blir kjempefin! :o)
    God helg! :o)

    SvarSlett
  2. ja,Anne....dette er så enkelt.Du kjem te å¨bli hekta på det.Glæde mæ te å se mønsterboka di.Æ har begynt med kofta mi.Ska bli sååå godt å få en god og varm kofte.Blir artiiig ta:))))

    SvarSlett