Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

søndag 20. februar 2011

Lykkelig

I dag har jeg på en lang og hyggelig skitur sammen med Aurdalstrollet:-)) Stiv og støl er jeg. Har ikke hatt ski på beina på.. tja, 25 år. Men det har vært kjempeartig. Jeg har kosa meg. Å få være ute i nydelig vær, komme seg ut i naturen ( selv om det var folksomt i løypa) var det helt hærlig.
Blir så lykkelig av å få være ute.

Ingen ting er som en god kopp te, etter en dag i sola. Har vært en tur på Tingstuo, fant mange herlige skatter. Jeg innrømmer at jeg blir veldig lykkelig når jeg finner fine og billige ting. Jeg jakter etter ting med rosemønster... om jeg ikke har nevnt det før:))


Små nydelige fat, med blomster mønster. (jeg samler) Te`n kjøpte jeg på kremmerhuset. Den er ferdig søta. Ikke så bra det da, for meg som skal unngå sukker, men en kopp no og da. Ja det unner jeg meg.


Temugge, lokket er formet som en blomst
Nydelig.

Glassføll. Denne kostet 30 kroner. Måtte bare ha den også...




Se så nydelig de er. Kan brukes til å legge fra seg teposer, skeia. Mange ting en kan gjøre med små fat.





Kom over disse også. Tre stykker. Koselig mønster, ser ut som om det er brodert på fatet.







Denne har jeg kjøpt til full pris. Dette settet samler jeg på. Er det ikke nydelig. rosa, slitt, og glansbildemønster.
Litt dyrt, men om en kjøper en kopp no og da, så blir det overkommelig. Så lenge det går å kjøpe serien da.
Ha en fin dag.
Klem:-)





1 kommentar:

  1. Morn - tidlig oppe i dag for å levere "vraket" på Vean... det røyk så trivelig fra pipa di da jeg kjørte forbi på tur heim i leiebil.... Artig å se greiene fra tingstuo på plass i et møblert hjem, de får liksom ny verdighet om du skjønner :)Ha en fantastisk mandag i sola - klem Syøve

    SvarSlett