Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

søndag 13. februar 2011

I dag

I dag Søndag har jeg rukket å gjøre masse. En hærlig dag, fylt med forskjellige gjøremål. Både fornuftige og koselige ting. I kveld plukka jeg frem tegnesakene mine. Jeg har en bok hvor jeg skriver inn ordtak, sitat eller tekster som betyr mye for meg. Hyggelig å virkelig boltre seg i personlig vri og male, tegne i boken..
Jeg kaller boken "Tankens makt" Det handler ganske mye om de postitive tanker. Jeg tror bestemt at positive ting bidrar til positive tanker, som igjen gir gode handlinger.


Som overskrifta sier så har jeg i dag vært ute på tur i min elskede Trollskog. Det vil si at jeg pent og pyntelig holdt meg i scooterspora. Kjempefint å gå etter. Såg at både hjort, rådyr og jeg da hadde gått etter de hardpressa spora. En kan si mye om snøscooter, men jeg synes de er kjekke jeg.


JA, og så la jeg på matte i stallen....



Kløyv en del ved, men ble distrahert av en ide om en benk. Nå skal jeg bordkle veggen bak. Skal på leting etter material som ser litt gammel ut. Her skal jeg ha tønne med blomster. ÅÅÅ som jeg gleder meg til alt jeg skal gjøre:))




Og for et vær vi har hatt denne helga. Sol og helt klar blå himmel. Hestene har kosa seg ute.





Maten har de fått servert ute. Vi har kosa oss skikkelig denne helga. Ja og så strikker jeg:))
I morgen er det en ny og hærlig dag.
Stor klem til dere:-)





3 kommentarer:

  1. Hei Anne:)æ lura på en ting....e d nokka du IKKJE kan!!!!???Kor flink du e...og kreativ:)Hørest ut som om du storkosa dæ:)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Masse som jeg trolig ikke kan, men jeg vet det ikke før jeg har prøvd:))
    Takk for hyyggelig kommrntar.
    Ja, Jeg kose meg.
    Klem
    :-))

    SvarSlett
  3. hei Anne - er så imponert over akvarellene dine, der har du jammen et talent:) Litt info fra Aure kunstlag: 27. - 29. mai skal det være "Intuitivt malekurs" med Eva N. Willix i kunstlaget, det må da være noe for deg!!!! se www.willix.no -Synøve

    SvarSlett