Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

lørdag 19. februar 2011

Ommøblert

Jeg har flytta tilbake skinnstolene. Syntes det tok så mye plass, men har savna dem. Stolen jeg hadde var grei nok, men den hørte til salongen som jeg har flytta inn i den andre stuen. Dessuten må Leif ha en stol å ligge i:)


Lørdag kveld og jeg har sjenka i en glass rødvin. Kaffe i min nye kaffe kopp, som jeg har begynt å samle på. Nå har jeg fem med fat, vet de har mugger og andre ting i denne serien. Kjempefin.

Skapen bak stolene stod på en annen vegg, der skal jeg ha skrivepulten når jeg får hjelp til å ta den inn fra låven. Synes skapen bak stolene ble fin. Den fikk jeg av min mamma, malte den hvit.


Grønne hengeplanter, grønne store planter. Jeg er kjempeglad i disse, ute, som inne.


Litt dårlig bilde











Ønsker dere en riktig go helg.
Stor klem til dere:-)





1 kommentar:

  1. åååååå,så koselig:)du vet å gjøre det trivelig rundt dæ.Og koppan e så søøøt.Flink å nyte livet du Anne,slik liker vi.:)God helg og klempådu fra Linda

    SvarSlett