Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

onsdag 9. februar 2011

Liker

I dag har jeg surfa rundt på nettet, Drømt og planlagt strategier fremover. Jeg ser at den rustikke, chabby stilen fenger meg veldig. Disse fargene
er bare nydelig. Bildet over er hentet fra Bohusbloggen Jeg letter etter terracotta potter. Denne kan en kjøpe på IKEA til 40 kroner, men jeg skal ha alt så billig som mulig, så jeg skal se meg rundt i bruktbutikker etter slike potter.


Jeg elsker korgmøbler, korger i forskjellige størrelser. Denne stolen hos IKEA, er bare helt nydelig. Overkommelig pris også.


Sjekk disse fargene. Helt nydelige. Bildet er lånt fra Bohusbloggen. Jeg vurderer soverommet mitt. Har lyst til å gjøre noe med det...





ÅÅÅÅ, se disse fargene, se denne skapen og stolene. Helt hærlig. Jeg husker desverre ikke hvor jeg fant dette bildet, men tilater meg å låne det litt.
Ha en fin kveld.
Klem fra meg som også driv å bygge hønsebinge, grisebinge og gjør klar den store sauebingen.
Hærlig å kunne få lov til å være skrivende bonde :))


2 kommentarer:

  1. åååå,så mye fint:)Har du tippa lotto????Hvis ikke,e d kanskje lurt:)))Klempådu fra Linda

    SvarSlett
  2. Så flott; du er glad for å kunne være en skrivende bonde - du er så flink til å sette pris på de mulighetene du står midt oppe i, det er en gave:)og noe å øve seg på for flere.... Sitter og ser ut vinduet, og det slår meg at de fargene du liker så godt faktisk er der ute, så de man ikke har råd til å kjøpe og ta med inn kan man (til en viss grad) gå ut og se på og være i!!! Synøve

    SvarSlett