Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

fredag 18. februar 2011

Bestilt gardinstoff


Jeg har gardinmani... jeg elsker gardiner. Jeg HAR handlet (tidligere) gardiner i vilden sky. Jeg tok meg selv i nakken og bestemte meg for å bruke de jeg har.. (stor sett) Slutte med impulskjøp. Innse at de fleste av gardinene egentlig så finere ut i katalogen, enn hva de gjorde inne hos meg. Jeg har vært flink. (bortsett fra en glipp under ett 70 prosents avslags salg hos Kid... men de var et kupp... som jeg ikke kunne gå ifra, for da ville jeg angre for resten av mitt liv og sånn, ja..:/
Men dere forstår.
Jotex....
Bladde både i katalog og på nettet. Skulle jo ikke ha noe.. men dere forstår...
Liker grå farger (også) liker striper. :))
Da jeg kom over "Gustav" på nettet, så falt jeg plask... forstår dere. Nå har jeg bestilt stoff i metervis (altså skal jeg sy selv, og spare sikkert masse på å gjøre det:)
Disse skal henge på kjøkkenet. Kappe over kjøkkenvinduet på 1,50 og så verandadøra. Glede meg ja:))
MEN, no skal det bli lenge til neste gang!
(tror jeg)
Og PS. Gardinmanien er arvelig.... Mamma er like håpløs som meg, og godt er det, for da gir vi gardiner vi har blitt lei av til hverandre.
Senere skal jeg vise hva jeg kjøpte da jeg var i Tingstuo i går:-))
Klem:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar