Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

søndag 6. februar 2011

Hylleproblemer

Jeg har snudd, malt og dratt inn og ut. Ved godstolen min må jeg ha ting og tang innen rekkevidde. Strikking, tengesaker, skrivesaker, bøker og PC. Dette krever litt skapplass. For en tid tilbake hadde jeg malt en liten kommode malt hvit.
Før det var det malt brun....


For en tid tilbake fikk jeg se denne hos en vennine. Jeg lurte på om jeg kunne ta den med hjem. Så for meg at den kunne være praktisk i stallen.



Den hadde stått ute en stund. Den var sjarmrende slitt. Kom hjem. Dytta den på isen, og hadde kurs for stallen. Den ene døren var falt av. Jeg begynte å se muligheter.



Jeg har en forkjærlighet for korger. Disse fikk god plass inne i stallhylla. Nå har jeg veldig godt system i ting og tang- Jeg føler for øyeblikket at den kan få være litt brun/grå slitt.
Noen andre meninger?
Vil gjerne få synspunkter.
Har lyst til å nevne at salongbordet er i nogen lunde samme farge.
Ha en fin søndagskveld
klem til dere:))


2 kommentarer:

  1. hei Anne:)Synes kanskje den skal være brun...og litt slitt.Det er jo ganske stilig med kontrast som hvite duker o.lPå den andre siden er det veeeldig fint med hvit kommode,da kan du ha mange fine duker,pynt oppå den.Det vises bedre da.....og stuen virker ikke så tung.Klokere nå????klempådu fra Linda

    SvarSlett
  2. Jeg prøver å ha den brune en stund, helt til jeg får en ny ide. Takk for rådet, Linda.
    Klem:))

    SvarSlett