Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

onsdag 12. januar 2011

En liten tur innom

Heia. Lenge siden jeg har vært innom en av bruktbutikkene her i kommunen. Stakk innom en liten tur i dag. Kom ut med en søt osteklokke. Veldig kjekt, og brunosten blir så mye penere:-) Fikk osteklokken til 35 kroner. Synes ikke det var så ille.
Osteklokken tar nok litt plass i kjøleskapet, så den blir nok mest brukt når jeg har besøk, og når det skal være litt fint.
Jeg kom over små dramglass i dag:-)

Jeg som har så veldig hestedilla. Ble stum av lykke dag jeg fikk se disse. 15 kroner stykket. De blir stående til pynt.



Jeg som samler på ting med roser, hester og sauer på og av, synes å ha gjort det veldig godt i dag.
Veldig gøy. Det blir på en måte å jakte etter et bytte... Stor er lykken når en treffer blink. Poenget er at det skal være billig.
Stor klem
:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar