Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

lørdag 8. januar 2011

Blondelykke

I dag har det hent mye hyggelig. Fikk melding fra Tingstuo, og Synøve. Hun har nettopp ordna seg egen blogg.
Anbefaler en tur innom henne. http://tingstuo.blogspot.com
Vi er begge ganske nybegynnere i bloggverden, og hadde en del utfordringer med å finne frem i denne bloggverden.


Da jeg skulle dra, kom Synøve med en gave til meg. En pose full av blonder!! :))
Gjett om jeg ble glad og rørt.
Jeg har blondedilla. Dere kan tro hvilken lykke dette ble for meg. :-)
(alt det fantastiske en kan bruke blonder til og på)
Hyssing og servietter med engel på.





Jeg har allerede flere ting som jeg ser for meg å bruke blondene på. :-))



Tidligere i dag tusla jeg ned på blomsterbutikken. Her var det salg..
Tenk.
Jeg som har leta etter en grei brødboks kom over denne (bildet over) på salg.
Fikk den til underkant av 200 kroner.
I tillegg har jeg gått meg en lang tur i fint og mildt vær. Å hærlige dag.
Klem:-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar