Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

onsdag 30. mars 2011

Kjærlighesbudskapet

Til tross for snø, masse snø er det vår under all snøen. Jeg vil ikke la meg lalles ned i misstemning og depresjon over været. Jeg fikk kjøpt meg dette ordet... vet ikke riktig hva jeg skal kalle dette. Veggord? Hengte det opp på en kvist jeg fant nede i fjæra. Litt for liten, så jeg må finne meg en litt større gren. Kjærlighet og respekt er viktig for meg. Det er er noe som heter empati, omsorg og kjærlighet.

Vår.. Ikke rosa, men cerise. Jeg elsker den fargen. Litt knasj i min hvite, nøytrale farget stue. Men av og til er det kjekt å fargelegge livet sitt. Våren kommer med et budskap om nytt liv. jeg velger å følge det budskapet.
Litt fargesprakende ja:-) Den store puten er ikke med i interiøret mitt. Det var bare en plan, som ble forkastet. :-)

Ha en fin kveld.

Klem.

1 kommentar:

  1. herlig Anne:)Du inspirerte meg og,så nå er jeg igang.Mangler stoff til puter....men det blir.Tror humøret letter mer og mer,dess mer vår vi får.Klempådu fra Linda

    SvarSlett