Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

søndag 27. mars 2011

Kjøkkengardiner

Bare tilfeldigheter gjorde at jeg dukka ned i en kasse på stabburet. Der fant jeg mye rart... Deriblant disse. Noen hadde begynt å lage disse. Tydeligvis skulle det bli gardiner, med ulik lengde. Fikk lyst til å henge dem opp på kjøkkenet mitt.
Desverre er det kommet stygge merker, farger (ligner på rustflekker) på stoffet. En av dem har tydeligvis vært i vask med noe rødt, for et av faga har fått en rosa farge.
Men, det er likevel en sjarm med dem alle. Henger dem opp jeg. Nydelig arbeid er gjort på disse. I og med at de ikke er ferdig, så har jeg trolig æren av å få henge dem opp for første gang. :)

Da må jeg også innse at helga er over, og en ny og travel uke venter på meg.

Ha en fin kveld.

Klem:-)

2 kommentarer:

  1. Har sett det mønsteret før, det e lekkert! Ha en strålende dag og uke! :o)

    SvarSlett
  2. det e kanskje mulig å få bort flekkan??!!!!Fin va dem altså.Linda

    SvarSlett