Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

lørdag 2. april 2011

Impuls

Hadde glemt disse kjeglene, og jeg hadde glemt at jeg fikk disse arkene kopiert av min kjære venninne Linda. Sommerfuglene fikk jeg på min bursdag, tja... for to år siden? Kom på at jeg ville gjøre noe med kjeglene, det andre kom etter hvert. Ja, og så blonden fikk jeg av den trivelige damen med Tingstuo.
Veggorda, ble hengeord. Men budskapet er det samme, uansett om det står eller henger:-)

Hadde min "fjære" Kvist, den ble fin å henge kreasjonen i.
Har dandert litt forskjellig denne helga. Skal vise dere, men klok av tidligere impulser med å vise alt med en gang, har jeg litt å vise utover uka som kommer. Så dere må vente :)) Dessuten har jeg bæret denne rammen som jeg tror har hørt til en del av utgangsdør, eller vindu over dør her på gården. Dette har fått plass ved siden av tv. Ja og så kommer min mamma i påsken. Gleeeder meg ja:-))
Påske ja. Tok inn disse bjørkekvistene til påsken. No holde begynne bladene å komme ut, fjorden dager for tidlig, men hyggelig med vår på kjøkkenet da.

Ha en fin kveld.

Klem:-)

1 kommentar:

  1. så fint det ble....lekre farga.:)Gleder meg til å se mere utover uka.Kos dæ du.Klem fra Linda

    SvarSlett