Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

onsdag 2. mars 2011

Heldig

I går var jeg en tur innom bruktbutikken i sentrum. Tenk her fant jeg en flott lampe. Med merkelappen på.
75 kroner kostet den:) Hengte den opp på stua. Var nede hos Blomstergunhild hvor jeg fikk kjøpt små glass. Disse er fine å sette telysa i

De er vel ment på jula, de er pyntet med hvite snøkrystaller.


Jeg er så glad. Og tenk jeg får kanskje inn den gamle skrivepulten i helga!!!
Å som jeg glede meg.
Den har stått på låven en stund. Alt for galt. Den skal inn, og plasseres på den samme plassen som den stod før den ble forvist på låven.




1 kommentar:

  1. Hei - så heldig du var da:) Gleder meg til å se det du skal ta inn fra låven - i det hele tatt har du så mye spennende på gang at jeg får lyst til å svinge ned hver gang jeg kjører forbi..... Fin dag til deg i blåsten:))

    SvarSlett