Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

onsdag 2. november 2011

Blå morgen

Blått, hjort, pels og masse hvitt 

"Duken" som ligger på bordet er egentlig 1 meter med gardinstoff..... 

Hyllen i bakgrunnen hentet jeg ned  fra seteren. Den er litt ødelagt her og der, men jeg synes den er helt nydelig. 

Blått er en herlig farge. Skaper en egen energi i rommet. 
Gradestokken viste 6 pluss i morges, et lite lag med dugg som med ved det første øyekast kunne minne om rim skapte en fin morgenstund. Himmelen er lyseblå, solen har forsovet seg...:-)


I dag har jeg lyst til å stikke bort til en bruktbutikk i nabokommunen.
Sist jeg var innom, kom jeg til stengte dører... Utenfor var det utrolig mange spennende ting som stod. Årer, redskaper, kjelker og mange tønner. Blant annet en sink-balje. 
I og med at jeg er kommet i bitte litt julestemning ser jeg for meg sink-baljen fylt med einebær og rødt utenfor inngangsdøra.. 
(det er en stor mulighet for at den er solgt)


Må tenke litt på den. 
Det kan jo bli en tur i stedet.... 


Det er så herlig, å kunne ta det som det kommer. Impulsive handlinger er spennende, de kan føre en på "ville" veier:-)


Ha en fin dag.
Klem til dere alle.





3 kommentarer:

  1. Hvor er denne skattebutikken da???
    Du må vise oss hva du finner :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Jätte fint, du har Anne. Så många vackra saker. Ja, blått är flott... Även jag har mycket blått här hemma, i ett utav rummen. / Önskar dig en God Natt och Klem !

    SvarSlett
  3. Hejsan!
    Trevligt att du tittade in på min blogg och tack för dina snälla ord :)
    Vilken fin blogg du har och roligt att jag nu hittade till din blogg.
    En fin dag till dig, MALIN

    SvarSlett