Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

onsdag 4. januar 2012

Før og etter jul

.
 Jeg har stort sett kastet ut julen, men ville beholde lyset i kjøkkenvinduet. Sist sommer lagde jeg en krans av bjørk. (lærte av Tone med Drømmeriet) Hadde en lys lenke liggende fra sist jul, av ren nysgjerrighet surra jeg den rundt bjørkkvistene. Kjøpte et nissehode hos Kid som jeg hengte opp. Fikk et nydelig bånd med god jul skrevet rundt det hele. En gave fra den koselige damen i Tingstuo. Det er dessverre ikke med på det øverste bildet, men det gjorde virkelig prikken over ... kjøkkenbenken:-)
Siden jeg ikke hadde lyst til å ta bort kransen min fant jeg ut at jeg kunne gjøre den om til en "hverdags krans" Surra et gammelt blondebånd rundt. (har ligget er på gården) Før jul kjøpte jeg dette tova hjertet hos den spennende butikken på Tustna Hespetreet. Anbefales!


Ble så fornøyd med min hjemmelaga vindus-lampe.
Ha en fin kveld.
Klem

1 kommentar:

  1. Så koselig i vinduet ditt, og så lurt det var å bruke kransen om igjen :)
    Ha en fin dag.

    Klem

    SvarSlett