Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

mandag 11. juli 2011

Huskelapp



For mange baller i lufta resulterer i at alt faller i gulvet... I alle fall blir halvparten glemt, særlig de viktige tingene.

Fant denne tavlen på Nille, til en liten 40 krone. Så kjekk.

Her noterer jeg små og store ting jeg må huske, og for sikkerhets skyld måtte jeg notere det viktigste. Å tenke positivt.. Når det er som tøffest rundt ørene, har jeg lett for å lalle meg inn i negative tanker. Derfor er det viktig å både ta med positiv tenkning og markkur... ikke at det hører sammen, og slett ikke ment for meg, riktig alt.

Jeg må klive ved, og mens jeg gjør det bør jeg være fin på håret:-)

Ha en fin kveld.

Klem:-)

4 kommentarer:

  1. Jeg likte best markekuren, jeg !

    SvarSlett
  2. Positiv tenkning er en kunstart - og det må øves daglig, enten man vil eller ikke!!! -hjertesukk fra Todalen

    SvarSlett
  3. ååå,jeg skal hjelpe deg å klive ved ja....Gi et pip når du starte:)Artigere når vi et to:))Klempådu fra Linda

    SvarSlett