Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

onsdag 15. juni 2011

Vakre ting

Jeg er så innmari heldig å ha gode venniner som er flinke med hendene sine, som får ideer, og gjør noe med det... Så drypper det litt på meg og da:-) Denne flotte blomstervasen/posen, fikk jeg av Linda. Fikk to, den ene står på badet og er full av mine små ting og tang. Heldige meg:-)

Dobbelt lykke. Denne fikk jeg fra dyktige Tingstuo venn. Jeg har bestandig likt den lille puten med rosemønster, Tenk så fikk jeg den til bursdag:-) Så utrolig glad:-))



Vakre ting... ja det bugner over av skjønnhet. Syrinen står på hell, mye nedbør har gjort blomstene litt brune og rustne i kantene. Likevel nyter jeg i fulldrag det som er igjen. lukten og blomster.





Rododendron står nå i full blomst. Store baller av lys lilla blomster, helt nydelig. Synd jeg ikke vet navnet på sorten, men regne med at denne er ganske typisk.. Vakker er den i alle fall.








Rødt, hvitt og blått. Nei, det er ikke det norske flagget jeg snakker om, men farger som jeg omgir meg med. Nydelige farger, som passer godt sammen. En liten rød blomst, stort hvitt hus, med blått.

Skjønnhet er i alt, venner, ord, utsikt og handling. En liten sommerfugl, en liten bris som stryker deg mykt over kinnet.

Lukke øynene og bare kjenne, lukte og føle. Det er noe jeg burde gjort oftere.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar