Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

tirsdag 14. juni 2011

Rød trapp

Sosikker, muligens av den lave typen står i trappetrinnene på en gammel trapp jeg fant bak kosebu.
Den er ikke å gå i lengre, småråtten og dårlig, men den er fin å sette blomster i.
En kveld/natt, rundt tolv bestemte jeg meg for å male trappa. Hadde noe maling av type veldig rød stående. Den måtte bli knasj i hagen, trodde jeg. Bare en halv liter av malingen (testfarge) men jeg fikk liv i trappa... Ble noe kvikkere i hagen etter at et strøk med farge kom på.

Brydde meg ærlig talt ikke om to strøk, Regne med at trapp takker for laget etter denne sesongen.

I alle fall synes jeg det gjorde seg.



Til og med stubbene fikk seg noen strøk med rødt,, for å holde litt
jevnt på vektskålen.

Så når erteblomster, brudslør og blomkarse begynner å slynge seg oppover trappa blir det nok stilig, tenke jeg. For meg handler det om å tørre og..... feile (av og til) uten det vet en ikke om ting er riktig eller galt.

Ha en fin dag:-)

1 kommentar: