Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

mandag 30. mai 2011

Trøbbel

Har fått tilbakemeldinger på at det er vanskelig å legge inn kommentarer hos meg... Jeg vet ikke riktig hvordan jeg skal gå frem for å ordne dette. Tips? Så dere forstår det er ingen grunn til begeistring, eller heise flagg/vimpel til topps... Dere som har lagt inn kommentarer. Tusen takk, og jeg er så utrolig nysgjerrig på hvem Monica er???
Du verden så hyggelig kommentar du har lagt inn.
Det er gøy å få tilbakemeldinger, en kan late som om det ikke betyr noe om andre er inne å titter på bloggen... vel jeg blir kjempelykkelig for alle kommentarer, tilbakemeldinger og positiv respons.
All positiv omtale om meg og mitt flyter jeg veeeldig lenge på.
Jeg er som en svamp:-) tørker fort opp, og vil gjerne ha mer..
ros:-)
Da må jeg vel huske å gjøre mot andre som de mot meg....
Skal begynne med det. Finne de positive tinga, fremheve dem.... spørs om jeg kommer i trøbbel om dette skal omgjøres til et løfte...:-)
neida. Fullt innstilt på denne leveregelen.
Verste jeg vet er negativitet og ondsinna baksnakking.
Slutt med det!
Tankens kraft er sterk. Tjo hei:-)
Klem på dere, og prøv å få inn en kommentar, eller to. I alle fall få noen råd om hvordan jeg retter opp dette trøbbelet. (med nettet altså, ikke positiviteten)
Klem:

1 kommentar:

  1. Heia:)
    Da må no e prøv å lægg inn kommentar åt d da fær å sjå om d går:)
    Ondsinna baksnakking e æn uteng som itj e hæll lika:)
    E ha skifta nættlesar te google chrome og håpa at d bli likar da:))
    Ha æn fin kvell vænnen;)
    Klæmm;)

    SvarSlett