Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

søndag 29. mai 2011

Gul stol og orange strikk

Først vil jeg takke for kjempekoselige kommentarer jeg får her inne.
Det setter jet veldig pris på. Elsker å få tilbakemeldinger. :-)
Jeg har vært inne hos den veldig hyggelige damen med Tingstuo. Her fant jeg som vanlig veldig mye. Blant annet en knall gul stol. Jeg har stoppet opp litt i det siste... og lurt på hvor denne trangen for farger kommer i fra?
Morsomt og fargerikt.
Liksom inne i en eller annen fase. Ikke misforstå. Jeg elsker enda rakved, hvitt og blandig mellom gammelt og nytt. Kombinasjonen.
men jeg drar altså inn litt farger.

Som dere ser, er stuen egentlig ganske nøytral i fargene. Gule stolen skal ikke stå inne på stuen. Men jeg strikker orange pute:-) Bare for morro.



Søte Tingstuo damen, hun har hengt på reservasjonslapp på stolen. Den må få lov til å henge



Denne tøffe orange koppen kjøpte jeg også hos Tingstuo. Sååå fornøyd. Dessuten ble det noe småtteri utenom:-)

Skal fortelle og vise senere.

Da er altså denne helga over.... Har fått gjort en del. Vært både sosial og bonde. Husmor, maler, drømmer, plenklipper
og litt dårlig samvittighet...hehe. :-)

Ha en fin dag.

Klem






1 kommentar: