Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

tirsdag 24. mai 2011

Stresse ned

Av og til må en stresse ned. Slippe ting og tang en driver med. For meg hjelper det å bare gå. Da helst i skogen.
Lenge siden jeg har vist bilder av Trollskogen. På denne tiden har alt liv våknet fra dvalen. Fuglesang og lukt av gror På vandringene ser en lyspunktene i horisonten.


En vet likevel ikke hva som venter rundt neste vegskille.




Men budskap om nye muligheter venter over alt. Jeg må lære meg å se




For av og til kan en møte noen ukjent
Og veldig vakkert. (jeg vet desverre ikke navnet på denne nydelige lille blomsten som vokser på langs grøft og på fuktig jord)





Av og til noe uklar som blir klart. Dessuten er livet til å leves. Jeg har lært å bruke sansene på mine turer i skogen.

Lytte, lukte, føle og kjenne. Samtidig som jeg får trim. Anbefales!

I dag pøser det ned. Litt vind, og surt i været. Hestene har stått inne i natt. Sauene står under hylltreet og sturer. Laget hus til dem, men det nekter de å gå inn i...

Så da så.

Ha en fin dag.

Klem









1 kommentar:

  1. Fint å sjå deg i dag.På vandringane ser ein lyspunkta i horisonten. Monica

    SvarSlett