Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

fredag 20. mai 2011

Grå hagemøbler og sånn

Første strøk på benk og bord. Opprinnelig var de beiset i en slags gul/orange farge. Helt greie, men de er blitt "masseprodusert" i denne fargen, dessuten var de billig. Bare sånn tilfeldig så fikk jeg tre liter med oljedekkbeis. I fargen steingrå... eller noe sånt. Ble sånn grepet av malingstrang at jeg bestemte meg for å male møbler og blomsterkasse.


Synes fargen gjør seg sammen med både hvitt og grått og ikke minst grønt.





Dette er blomsterkasse som ble laget til min bursdag for noen år siden.

Glede meg til å plante den full med planter.

Ha en fin dag.

Klem:)



1 kommentar:

  1. Ble skikkelig fint Anne:)Så rent og fint med lyse farger.men du,æ fant ikke stol til deg.Hadde mye i korg,men ikke som kontorstol.Klem fra Linda

    SvarSlett