Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

torsdag 23. februar 2012

Fremtiden

 I det siste har jeg tenk mye, særlig på tiden fremover. Har litt lyst til å fortelle at når en bestemmer seg for å være positiv, samme hva.. så skjer det noe merkelig...
I tiden rundt jul og rett etter har jeg rett og slett bestemt meg for å slutte å "sutre", se negativt på alt og føle at tåken ligger ned på nesetippen (har vært litt sånn sju..) 
Jeg har laget en Anne-lov som sier at negative tanker er ikke lov og jeg skal lete etter løsninger og ikke vasse i problemer. Ikke like enkelt bestandig, men med noen utforkjøringer har jeg faktisk klart å finne frem positiviteten. 
Merkelige er at den siste tiden har jeg opplevd at ting liksom faller på plass. Noen nye utfordringer har dukket opp, men de er faktisk gode utfordringer som kan skape en spennende fremtid. 
Enda merkeligere er at horoskopet sier noe at det vil skje noe spennende i år, jeg må bare huske å skynde meg langsomt.. 
Det andre merkelige er at ting er liksom langt i fanget mitt.. Vet ikke riktig hvordan jeg skal forklare, men flere personer har liksom "dumpet" ting i fanget mitt som jeg nå jobber videre med. Og tingene passer så godt inn med hverandre. 


Burde kanskje vært grei å fortelle hva det dreier seg om, men jeg kan ikke, men snart når jeg får på plass noen svar så skal jeg rope det ut:-))


Helt rart, men så kjempe, kjempe kjekt. 
Drømmer kan faktisk gå i oppfyllelse.
Det gjelder bare å ha troen og si til seg selv at det er dette jeg vil.


Herlig liv. 
Roser fra Heidi:-)

Roser fra Ingalill

Snøklokker med bud om vår. 

2 kommentarer:

  1. Du klarer i alle fall å piske opp stemningen:))) Så bra at du finner DIN veg, og DINE løsninger:) Blir glad av å lese slike innlegg, både fordi jeg kjenner deg og unner deg alt godt, men også rent generelt:) Folk som er mer opptatt av løsninger enn å ruge over alle hindringene i livet er alltid spennende å høre på:))) All mulig hell og lykke:)) Klem i regnværet:)

    SvarSlett
  2. Så bra at ting går i riktig retning. Det er ikke alltid man tenker over slikt. Som regel fokuserer vi på det negative, og glemmer å være takknemmelig for det som er godt og positivt.

    SvarSlett