Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

onsdag 15. februar 2012

Oppdatering fra Trollskogen

Jeg er ikke så flink til å blogge for tiden... Tror jeg har lovet bot og masse bedring tidligere... Skal slutte med det.
Til mitt "forsvar" har jeg hatt masse ting å holde på
 med, og prosjekter som jeg driver på å skaffer meg mer informasjon om. 
Utrolig artig at det skjer noe da. I dag har jeg vært til tannlegen igjen. Siden jeg har denne tannkjøttsykdommen så oppstår det visse komplikasjoner?? sånn som betennelse her og der.. (grusomt vondt) 
I helga (så klart) satte det seg til gangs i munnen og jeg har gått med kjeften halvveis oppe, og spist på den ene siden... Gomlet smertestillende og syntes halvveis synd i meg selv:-))
I dag fikk jeg en hestekur med penecelin. (aner ikke hvordan det skrives)

Om en måned skal jeg å støpe nye tenner. Jeg får dekket to tredje deler av utgiftene i forbindelse med nye tenner i overkjeften. 
Kjempeherlig. 
Glede meg til å få nytt smil. 


Og bildene av sporene i forrige innlegg er sendt til direktoratet for naturforvaltning.. Dere skal få høre hva ekspertene tror. 




Kjekt å strikke luer når en ser på tv.. Masse stilige knapper å få kjøpt. Vips, så har jeg fått meg sauelue:-))

3 kommentarer:

  1. Høres ikke trivelig ut de tannproblema dine! Er så lite glad i tannlegen sjøl at...... håper virkelig du får hjelp som hjelper:) Fin lue du har strikka, saueknappene gjorde susen:))) Her leses det fag - skal være glad når denne eksamenen er overstått!!! Klem til deg i snøkvelden:)

    SvarSlett
  2. Det er utrolig dyrt å gå til tannlegen, så det er jammen bra du får godtgjort noe av utgiftene. Knappene i luen var lekre. Liker så godt motiver med sau :)

    SvarSlett
  3. Lykke til med tannfeen og god bedring :)
    Klæm

    SvarSlett