Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

torsdag 4. august 2011

Gammel pinnestol

For en tid siden fant jeg denne grønne, slitte stolen inne i en haug med ting og tang i fjøset. Den lå i et rom som en gang ble brukt som grisefjøs. Hva den gjorde der vet jeg ikke. Regner med at den var så slitt og stygg at de ikke så noe verdi i stolen.
Den er sjarmerende stygg og slitt. Mangler armlene på begge sider. Den er litt knekt øverst og motten har laget hull i treet.
Syntes den var spesiell, og tok den med inn.
Nå står "grisestolen" ved siden av et grønt bord på kjøkkenet. Synes det ble veldig koselig.
Ha en fin dag. Jeg holder på med innspurten av min ferie. Mandag er jeg på plass på jobben igjen. Tjohei som tiden går.
:-) Hva har jeg gjort i ferien???
Bare slappet av og klippet plen...
Neida, huset er snart halveges malt. I alle fall de veggene som jeg hadde ambisjoner om å male, samt masse annet. Trenger ikke å reise bort på ferie når en bor her.
Klem:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar