Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

torsdag 4. august 2011

Forandring

Livet handler om å utvikle seg. Det i rundt oss blir ofte dratt med i suget... Jeg har som nevnt tidligere begynt å male hus. Hva det å male hus har med utvikling skal jeg komme nærmere inn på.
Tidligere og (trolig) i generasjoner har dette huset vært hvitt... helt til jeg ble sjefsbonde... En feminin gest? var å legge inn blågrått rundt vinduene. Fargen heter romantikk fra Jotun.
Fin ja:-) Alt er vel og vakkert så langt-... Det store problemet er at jeg lider av en ufyselig høydeskrekk. Jeg er rett og slett en høydepyse. Tre trinn oppe i stigen og jeg tør nesten ikke å se ned. Jeg har hatt mye og god hjelp. Rett skal være rett, men jeg har hatt en stor personlig utvikling under husmalingen.
Veggen på bildet er ferdig, stor takk til Arne for god hjelp. Må også rette en stor takk til Kathe, som med stø hånd holdt stigen jeg stod i... Under arbeidet med å male hus, har jeg sakte men sikkert klatret høyere og høyere på stigen. I dag klarte jeg å stå i stigen å male siste vinduet.
Sååå stolt. Det er det jeg mener med forandring. Både jeg og huset forandrer oss.
Jeg er fornøyd med utviklingen

1 kommentar:

  1. Huset blir skikkelig fint det :) Fint med litt kontraster rundt vinduene :))
    KLæm Guri

    SvarSlett