Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

mandag 29. august 2011

Rose of shadow


Rose of Shadow ble importert som fire åring til Norge, som spranghest... det gikk ikke så særlig godt, da hun ble stokke halt etter treninger. Rønkenbilder viser ikke noe galt i føttene hennes, hun var bare halt...
Hun ble vraket som spranghest, og vi fant hverandre:-)
jeg bytta henne til meg med en snøscooter.... En spesiell historie, som jeg ikke skal ta for detaljert her inne.
Nå har jeg tanker om ting om oss. 'Mål og prosjekter dannes i mitt hode.
Rose har fått lov til å kose seg, og slappe av sammen med resten av gjengen ved Trollskogen.
Nå skal vi kose oss videre med små mål og masse kjærlighet videre.
Det føles godt å være i gang.
Beklager dårlige bilder, men det ble litt mye med hest, hund og leietømmer i hytt og pine. Samtidig som jeg skulle fotografere med tynn iphone (som jeg samtidig var livende redd for at den skulle gå i bakken)
Rose møter sau... Riktig nærkontakt ble det. En av sauene ga seg til å slikke på mulen hennes, morsomt å se hvordan hun rynket nesen. Søte var de, men jeg rakk (typisk) ikke å ta bilde i rett øyeblikk.
Fange øyeblikket, heter det.... som dere ser har det ikke manglet på viljen.
Klem fra oss ved Trollskogen.
:-)
PS. Jeg MÅÅÅ virkelig lære meg å tenke før jeg snakker! Kommer tilbake på den, en dag:-)

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av nydelige hest , må le når æ læser at du bytta henne i en snøscooter ;)
    Håper det går bra med henne og at problemen hennes blir borte, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;O

    SvarSlett
  2. Heia:)
    ho er bare nydelig,mye finere enn på bilde:)
    Og det er veldig lurt å tenke før man snakker;)
    Klem Gunn;))

    SvarSlett
  3. Vilken tjusig blogg du har Anne. Lägger till mig som följare, om du inte ha något emot det..? Önskar dig en fin dag! / Hälsningar från Sverige / Småland. Vanja.

    SvarSlett