Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

mandag 1. oktober 2012

Modige farger


Om det er noen som har blandet til fargen rundt døren og vinduene på dette fjøset vet jeg ikke, men jeg synes at valg av farger er både modig gjort og artig.
Ikke noe typisk syn å se slikt på fjøsbygninger, men jeg liker det.
Hver gang jeg kjører forbi så slakker jeg opp å bare ser.

Denne grønne mint fargen er bare så lekker.  Kanskje ikke alle som er enig i at den passer på et fjøs?


Ellers er fjøset malt i de tradisjonelle fargene, rødt og hvitt. Men, det er den grønne pastellfargen blir liksom prikken over Ièn, og gjør fjøset spesielt og personlig.
Jeg liker, men ville nok ikke gjort det samme på mitt fjøs.....


1 kommentar:

  1. Lenge siden jeg har hatt meg en skikkelig bloggrunde. Kjekt å se alt som har skjedd hos deg.
    Ekstra kjekt at du har fått deg så fine sauer.
    Spel er min favoritt og disse nye her er jo ekstra fine. Det er vel samme drittværet hos deg, som her i Bergen ? Ja, du har vel fått med deg, at jeg har flyttet fra gamlehuset og til byen ??

    SvarSlett