Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

fredag 2. desember 2011

Venner

Kjekk hodepute

Hva i alle dager? 
Fredag ble det en bytur.. og julegavehandel... Å hjelpe meg en blir sliten av slike turer... Men så gøy da.
Har fått unna meg det meste av gavene, tror jeg....


Når jeg så er på bytur sånn like før jul, og ser meg rundt på alle de stressa menneskene med hektiske røde roser i ansiktet, og et lettere fortvila blikk i øynene, så kan jeg ikke fri meg fra å tenke hvorfor i alle dager skal vi fly som noen piska skinn rundt for å få alt så bra som mulig? 
Jeg gjør det jeg også...
 Men (må snakke for meg selv) Jeg synes det er deilig å sette meg ned å vite at alt er rent og pent, men har jeg flydd rundt å vaska og styra blir jeg sliten, og går å legg meg tidlig...
 Og da får jeg ikke nyte koselige kvelder med håndarbeid, en bok eller en reise rundt her inne..
Er det flere av dere som "besvimer" utslitt i stolen til kvelds, etter at dere har vaska, baka og planlagt jul?? 




Fikk lyst å vise dere to gode venner... (jeg som sa at hund aldri skulle sette sine bein oppi sofa...) Vel, hun var så søt:-) 
Artig det nederste bildet når Lucy oppdager at Leif Vidar bruker baken hennes til hodepute. De er så søte, ikke sant?
Ha en fin dag. 

3 kommentarer:

  1. Synes det er deilig når man er tidlig ute med julehandelen og kan sette seg ned og se på alle de stressa damene med skrikende unger på slep ;) Det er en deilig følelse det :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Du har så rett i både det ene og det andre - den som kunne tatt julestria i samme modus som de firbente...., men da hadde det kanskje blitt så som så med både ribbe og julestemning he he:) Vi må nok styre litt for å få det som vi vil, men skulle gjerne funnet formelen på hva som er GODT NOK! NB: Søndagsåpent i Tingstuo i morgen fra 12 - 15..... Klem

    SvarSlett
  3. Syns det er mange som stresser rundt, og skjønner ikke helt poenget. Vi har da god tid til jul? Eller? Og så blir det vel til det vi gjør det til selv...

    Lucy og Leiv Vidar var kjempesøte :)

    Ha en fin og avslappende lørdag :)
    Det skal jeg...

    Klem

    SvarSlett