Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

søndag 4. desember 2011

Juledør

Da har det blitt juledør.... Kjøpte meg en frodig nissedame, med lua godt trukket nedover øynene, og i hånden holder hun en lykt. (litt meg dette) Kjelken kjøpte jeg på bruktbutikk for en tid tilbake. Kransen som henger over kjelken lagde jeg her om dagen.. Ikke helt rund, men  ble ganske fin. Kransen på døren kjøpte jeg for noen år siden. (plastikk) 

Velkommen inn:-)
Grønt, gammelt og jul

Nissekjærringa kostet 129 kroner på innkjøps lageret i kommunen. 

Krans av furu, med rødt og "gull" klokker. 

Gammelt og nytt

Krans på døra 

Koselig med jul. 

6 kommentarer:

  1. Så kjempekoselig du har pyntet ute ;O), det e så koselig i denne mørketia, da vi kan pynte med lys og forskjellige ting, som nisser og kranser både ute og inne, takk for koselige ord inne hos mæ, det setter æ utrulig stor pris på, ha en fin 2 advent, med dine, både 2 beinte og 4 beinte, hilsen Lisbeth ;D

    SvarSlett
  2. Her så det trivelig og hjemmekoselig ut. Passet godt med krans på den gamle kjelken. Jeg var også i skogen og samlet mose og granbar i går, og det er jeg jammen glad for, for i dag er det nærmest snøstorm.

    SvarSlett
  3. Det ser så inbjudande ut,så jag var nära att knacka på,ha,hahaha!!! Jättefint!!! Kram från Sverige!!!

    SvarSlett
  4. Koselig inngangsparti du har.
    Jeg gidder ikke gjøre for mye her ute i år.
    Vi skal reise vekk i jula og dessuten ser det ut til at storm og uvær vil fortsette.

    SvarSlett
  5. Herlig juleinngangsparti :)) Samme nissekjærringa kjøpte jeg også på coopen. Tok med mannen i samme slengen også jeg da ;)
    Ha en fin søndag :) Her blåser det storm fremdeles....
    Klæm

    SvarSlett
  6. Adventstiden er en nydelig tid med pynting, forventninger, glede og forberedelser...nesten bedre enn selve julen.

    SvarSlett