Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

fredag 23. september 2011

Natt


Aften rød, gir morgen blød. 

Bildet ble tatt for noen kvelder siden. Ordtaket som sier at rød himmel om kveld, gir regn dagen etter har i dette tilfellet stemt.
Det har blåst og regnet. Skikkelig inne-vær. Koselig det å. Klokken nærmer seg halv to på natten (jøss, som tiden har gått)
Jeg innser at jeg må tusle meg til sengs. Har lyst til å dele dette natta bildet med dere.
Tusen takk for mange og koselige kommentarer, det setter jeg stor pris på.

Ha en fin lørdag.
Klem.














2 kommentarer:

  1. Ja det har vært et fantastisk flott høst-inne-vær i det siste. Koser meg med det også jeg ;)
    Ha en flott helg :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. ..e d itj omvendt da..?
    asså morgen rød gir aften blød,
    aften rød gir morgen sød.
    uansett, vi får ta d vi får
    og kos oss d best vi kan :)

    SvarSlett