Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

mandag 19. september 2011

Har lyst på…


917011-0059ROSA SKO

Har bestandig vært glad i rosa… Drømmen er rosa tresko, ikke helt tresko dette, men innmari stilig var de i alle fall.
Ser ikke helt for meg at jeg stabler meg avgårde på jobb i disse, men for å sitte til stas hadde de dugdSmilefjes


016
Dessuten har jeg fått hest i hagen. Jeg må innse at et par mål (omtrent) med plen blir litt i drygeste laget for meg. Rekker ikke å kose meg med hagen, bare frese rundt med plenklipperen.
Ble ikke så gøy med hage. Nå er hagen ganske så skrenka inn, som dere har sett i tidligere innlegg har jeg begynt å forme hagen på ny.Men nå er spørsmålet om jeg skal følge drømmen, eller fornuften?
Drømmen å lage meg ridebane på denne delen av hagen. (Det kommer så klart an på prisen, men går å venter på noen som skal se på prosjektet) Er spendt Er prisen overkommelig så starter jeg.
Det hadde vært en drøm som har gått i oppfyllelse. En god ridebane til å trene både dressur og sprang på.
Nå er det en gang slik at en må prioritere hva penger skal gå til, når en bor på gård er det liksom ingen ende på hva som trengs å pusses opp, MEN jeg tror at en også på prioritere trivselen. Da blir det så mye kjekkere å ha en masse hverdager.
Ha en fin kveld.
Klemmer fra drømmeren:

4 kommentarer:

  1. Synes jeg ser for meg deg + de rosa skoene på hesteryggen i frisk galopp ;)
    Hagen din ser skikkelig spennende ut :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. De skoene.....ja ja, det var det med den smaken da:)) Tror jeg hadde foretrekt røde tresko....., liksom litt mer "på landet" og "på jorda", om du skjønner:))
    Ser du har spennende og framtidsretta planer - jeg liker veldig godt folk med planer, de stopper ikke opp! Lykke til:)))

    SvarSlett
  3. En underbar bild på hästarna Anne. Det ger en verkligen harmoni. Och skorna...Tja! jag säger inget. Hahaha!! Men snygg färg var det i allafall. / Klem fra Småland! Ps. Följ ditt hjärtas röst på din hage.

    SvarSlett
  4. det står jo navnet ditt på di skoan!!!!!Tøff,og så lange bein du får da.Men en ting e sikkert...du kan ikke ha høydeskrekk:))))Fint bilde tatt mellom blafrende gardiner:)Klempådu....løp og kjøp rååååsa sko,sei Linda

    SvarSlett