Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

onsdag 8. desember 2010

Litt jul

Heia. Det er litt juleforberedelser i heimen. Hengt opp røde gardiner på kjøkken, og cerise pute i stolen. Joda, lekkert:-)
Er så glad i den puten, men innser at jeg må plukke den vekk for en stund. På kjøkkenbordet står symaskinen. Har så mange planer. Driver å syr duk... med blonde i midten. Tror det blir fint. Skal vise dere senere.

Inne i Storstuen, står pyramiden med ledlys. Egentlig kjøpte jeg denne pyramiden til å bruke i hagen til å ha klatrende blomster i. For eksempel erteblomst. Da jeg skulle flytte den unna, fant jeg ut at dette kunne bli et fint advent/juletre.
Er litt hekta på lys med farger. Så koselig lys.
Ute snør det digre kjerringer, som min .. en eller annen slektning sa. Det knitrer godt inne på ovnen.
Til dere som lurer på hvordan det står til i Trollskogen, så må jeg innrømme at mine turer går mest etter hovedveien, om kveldene. Litt for mye snø til at jeg kan rusle meg en tur. Vurdere å kjøpe ski. Savner å gå turene mine i skogen.
Klem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar