Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

fredag 3. desember 2010

julestuen

Ja, sånn ble det av julegardinmarerittet:)) Blonder og ekstragardinger ble rett og slett byttet ut med noen gamle brune jeg har hatt liggende.
Inntil jeg får kjøpt andre julegardinger (Vanligvis har jeg hvite gardinger hengende i stua) Har lyst på røde gardinger i jula, men egentlig... Nei, nå skal det få være slik....
Det går greit med det røde og brune mot disse fargene. Denne sofa`n skal inn i Storstuen, når jeg finner en fin, billig sofa som kan være her inne. Men det er på ønskelisten. og langt frem..

Dette er bloggkroken min. Fjernynet er ett frem. Nede ved veggen har jeg strikking, tegnesaker, bøker og heste, hage og interiør blader:-)))


Julevinduet:-))




Denne hengelampen kjøpte jeg for noen år siden. Den er bare så fin.




Ja, jeg ser. Cerise pute, mot røde gardiner. Synes det var frekt, og har bestemt meg for at den skal få ligge.
Stolene skal også ut i storstuen, når jeg får tak i en eller annen behagelig myk stol, hvor en kan slenge føtter oppi, mens en halvt sitter, ligger.
Kose, kose masse :-))
Klem.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar