Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

fredag 31. desember 2010

Godt Nytt År




Det meldes vind, masse vind i Midt-Norge. Jeg bor vel så å si midt i dette..:-/ Husker Nyttårshelga med Orkan for noen år siden. Da for fjøstaket... Nei, kan ikke lalle meg inn i negative tanker.
Ønsker dere alle et Godt Nytt år med mange hyggelige stunder inne på de fantastiske bloggene som jeg følger.
Jeg ser fremover og ser at året som kommer byr på mange positive ting. Jeg lever, og jeg har det fantastisk. :-)) Jeg ønsker nyttårsaften velkommen, selv om det meldes om dårlig vær.
For øyeblikket må jeg si at stemningen ute er fin. Nysnøen laver ned. Ikke et vindpust å spore på sjøen.
Jeg sitter å spekulerer på hva det er som er ute, og ikke burde ha vært det... Hva kan bli tatt av vinden?
Ikke jeg, for jeg har spist for mye i jula:-))
Stor Klem:-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar