Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

lørdag 6. april 2013

Ord

Bilde lånt fra nettet. 

Jeg skrev tidligere i dag om en ekkel opplevelse som jeg hadde tidligere, og la ut tanker om hendelsen her på bloggen min.
Skummelt, men det hjalp..
En hyggelig kommentar bidro til at jeg fikk støtte for tankene mine og den lille gesten gjorde at jeg fjerner det opprinnelige innlegget.

Jeg føler at jeg på denne måten kan gå videre. Jeg har åpnet grinden på bildet og fortsetter vegen mot fremtiden....

Budskapet er at folk bør tenke seg om før de prater, og ikke gå inn for å såre andre. Ord kan ramme hardere enn ett slag.

Forøvrig så ble jeg inspirert til å lage en slik port som på bildet. Så enkel, og så vakker....

Ha en fin kveld.


3 kommentarer:

  1. Tror ikke du skal bry dæ om at folk slenger med leppa, det er slike folk som det ikke er verd og ofre vennskapet med.
    Det er da mange som trives i sitt eget selskap, og du har da tross dyrene ilamme dæ og trives med det og må da få lov til og leve ditt liv som akkurat du vil.

    Ikke få vonde dager av slike onde mennesker.
    Du vet ka du består av og du er en snill persom som lever godt med gården din og dyrene dine.

    Klem til dæ fra mæ.

    Lisbeth :D

    SvarSlett
  2. Aner ikke hva du har opplevd - har ikke vært på nett i helga sjø:) Vil bare si at du er ei kreativ og utrolig oppfinnsom og arbeidsom dame med smil og flotte replikker, og jeg setter veldig pris på deg og det du står for:) Du er alltid opptatt av å snakke fint om andre, har alltid smil på lager, elsker dyra dine, steller gården din og alt hva tenkes kan av positive ting.....Lukk ørene for dårlig snakk, tro på det som gjør deg godt:) Klem fra mæ i dalen innafor:)

    SvarSlett
  3. Skjønner meg ikke på folk som bare er opptatt av å slenge med leppa.
    Håper du "hever deg" over slike ting.

    Det var nok enda mer snø på denne tiden i fjor. Påsken var da svært sen (april), og det jeg husker best er at jeg stort sett måkte snø hver eneste dag. Aldri sett maken til snøfall. Så den personen som slo plena i fjor på denne tiden kan umulig bo på Nordmøre :)

    Den porten du viser på bildet ditt var helt "underbar".

    SvarSlett