Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

mandag 4. februar 2013

Ting skjer


Har tidligere klaget over at det gamle svalgangsnaustet som ble tatt under stormen Dagmar måtte rives, osv. Men, ikke noe er så vondt, eller dårlig at det også er godt for noe.
Jeg har altså fått nytt naust, og samtidig fikk jeg flyttet plattingen som også ble revet løs fra festene sine under en storm.
Bildet over er dårlig, men det viser plattingens ferd mot et nytt hjem...


Her er det nye naustet under bygging, og svalgangsnaustet er enda ikke blitt revet. Det lå ett helt år på siden. Og det var ikke noe koselig syn. 



Her er det gamle naustet revet og nytt er kommet på plass. Enda er området mer eller mindre et annleggsted, men planene er klare. Her skal det bygges en grill, kombinert peis. Inne i naustet skal det danderes og ordnes... Ikke nødvendigvis for båter.
Masse muligheter for fremtidig bruk og rekreasjon nede ved sjøen. Det gamle naustet som ligger helt til venstre i bildet skal ordnes og få ny bordkledning. Her får båtene være, så skal jeg bruke resten:-)

1 kommentar:

  1. Blir rent misunnelig når jeg ser naustbildene dine. Jeg er også svært glad i å oppholde meg ved sjøen, så jeg synes du er kjempeheldig som har en slik rekreasjonsplass som dette.

    SvarSlett