Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

tirsdag 5. februar 2013

Gjerde av bak


Ett sånn gjerde skal jeg ha. Kom over dette gjerdet her om dagen og ble helt betatt.. (om en kan si det angående et gjerde?) Jeg har en liten jordlappe rett bortenfor huset, og ved siden av en liten hytte. Det blir egentlig ikke brukt til noen ting.  Litt lagring og sånn...
Nå har jeg lyst til å gjerde det inn som det på bildet ovenfor.  Har pratet med en som har sagbruk, og han skal samle opp slike bak planker til meg.
Innenfor skal det bli enten beite, potetåker eller noe annet spennende.



Jeg har kjøpt meg en grind. Den har smarte løsninger for å åpne og lukke. Følger med eget hjul og feste. Fristelsen å male ( lakkere) den i sort lakk er stor. Synes at svart smijernsgrind er vakkert. Men får se. I alle fall skal den IKKE bli rosa:-) Grinden skal være i samme område som bak-gjerdet. Å som jeg gleder meg til våren og kunne begynne på med alle mine små og store prosjekt. 

Ha en fin kveld. 


1 kommentar: