Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

onsdag 7. november 2012

Personlig tv-benk


Jeg ville ha noe helt annerledes, og noe som så gammelt ut til å sette fjernsynsapparatet på. Prøvde mange forskjellige møbler som er ment for slikt... Ingen ting passet meg.
Denne skapet fikk jeg av min mor. Den har egentlig en overdel, men som ble litt storromma.
Mange strøk med maling ble prøvd ut, men skapet var og ble kjedelig.
I ren frustrasjon tok jeg frem en skrape og gnikka løs rundt hjørner og langs lister.

Resultatet ble ganske stilig. Nå ser denne ganske nye skapet gammel og slitt ut.
Og med så mange flotte knotter det er å finne på markedet så ble det for vanskelig å velge.

Tok like godt en av hver jeg:)


1 kommentar:

  1. Dette ble lekkert. Artig med alle de ulike knottene. Det gjorde susen :)

    SvarSlett