Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

mandag 5. november 2012

Rosa i storstuen


Jeg tester ut rosa farger.
Litt skinnende gammelrosa gardiner sammen med blondegardiner ble ganske så stilig.
Inne i storstuen som den heter fra gammelt av så er det hele seks vinduer... var så heldig å finne disse gardinene som tilsammen ble kostende i underkant av 500 kroner til alle vinduene (med frakt)
Kjempebillig.
Dette bordet skal jeg male i rosa, kanskje ikke i denne rosafargen, men er på leting etter en gammeldags rosafarge. Ser for meg en med lit grått i?
Veldig spennende å jakte på den perfekte farge.
Som dere ser så har jeg forsøkt meg på denne fargen og den ble nok litt vel rosa.....
Noen vil nok hevde at det er helligbrøde å male dette bordet, men jeg gjør det likevel:-))

Herlige pelargoniene i vinduskarmen, dukken i voggen og en gammel lampe som er kjøpt på bruktbutikk. Danner et koselig gruppe.

Klem på dere:-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar