Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

fredag 28. oktober 2011

Blått og romantisk

Egentlig ikke så glad i duker med masse farger. Føles så masete. Falt dog for dette stoffet. Det passet godt inn hos meg med tanke på fargene. Slike mønster var svært populære på 60-tallet. Nå er de altså tilbake.
Jo mer jeg ser på dukene jo mer synes jeg de er ganske søte.... Om de blir liggende lenge på bordet? Neppe.
De som kjenner meg, vet at jeg bytter farger ofte...
Liker forandringer og jeg liker å prøve nye ting.

Hele tiden får jeg aha-opplevelser. Noen får være mens andre må vike (ideer) 








Jeg har tapt meg sjøl mange ganger. Men jeg har vunnet på å tape.
Når du finner deg sjøl igjen, er det en sjelemesse for din ro. (Ellonor Flor)



Dere må ha en fin kveld.


Klem 

1 kommentar:

  1. Var det sånn blå du mente ja - ikke helt slik den brikken jeg har i Tingstuo nei, men fin på sitt vis den også:) Åpent i morgen , kom en tur om du har lyst, det er ikke kjøpetvang om du stikker innom vet du - trivelig med en prat læll:))

    SvarSlett