Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

lørdag 20. august 2011

Gammel kommode

FØR: En hvitmala benk ble brukt til tvbord. (dårlig bilde) Greit nok, men hadde fått en ide.
Oppe hadde jeg flere kommoder, ganske fine når jeg begynte å se på dem. Hva om?, tenkte jeg. Tok den ned, og slo ut en av plankene bak. (heldigvis var veggen oppdelt med planker) Eneste jeg behøvde var en hammer.
Planken som jeg slo ut, ble brukt til hylle. Spikret den fast hvor den ene skuffen skulle være.
I stedet for tre skuffer, ble det nå en hylle til dvd-spiller og dekoder. Nederste hylle blir brukt til filmer, og kisten ved siden av har jeg cd-platene mine.
Kjempefornøyd med min nye tv-benk:)
Dessuten har jeg våget meg ut på en ny matte, med FARGE... Synes det kvikka opp stuen. Fikk kjøpt den ganske billig ved Leirdal Møbel og Interiør.
Leif Vidar er fornøyd, så lenge han har stolen og puten sin, så da så.
Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar