Sauebonde med blondekant

Sauebonde med blondekant

søndag 10. oktober 2010

Ned til fjord og svaberg

Turen ga inspirasjon til å male en gammel kiste. Den har stått bortstuet på en liten hytte på gården.
Den ble lekker hvit.


Nede ved fjorden var det utrolig mye som hadde drevet på land. Fikk en ny ide, som involverer rakved og plank.





Dere skal få se siden, likeså hvor fint kisten ble når den er ferdigmalt,og kommet på plass.




Jeg og luci hadde en kjempetur i dag. Vi kom oss ikke over til holmen i dag. Når det er fjæra er det mulig å gå tørrskodd overt til holmen.
Ikke i dag

Beklage kvaliteten på bildet, men det var det eneste jeg hadde før den ble malt. Som dere ser, var den rød, brun rød på en måte. Ikke så fin. Hvorfor tar jeg med bilder av dette innimellom naturbilder?
Det er å vise hva jeg kom på under turen i dag.
Sier av og til at en går ut på tur med mange tanker om vanskelige ting. Jeg har erfart at en gjerne kommer hjem fra en flott tur med godt humør, og løsningen på problemene.
Anbefales.








Blad og dråper



Morgensolen stig opp gjennom høstløvet. Vi ordner oss på turen.








I dag fikk jeg lyst til å rusle ned til sjøen. Utrolig vakkert vær, høstfarger og stille fjord. Vakkert. På turen får en lyst og energi til videre prosjekt. Planer dukker opp. Når en kommer hjem, setter en i gang.








:-)

1 kommentar: